• Αρχική
  • Οργάνωση
  • Διοίκηση
  • Αντιδήμαρχοι

Αντιδήμαρχοι

Ο Δήμαρχος Δωδώνης κ. Ντακαλέτσης Χρήστος με την υπ’αριθμόν 14/2024 απόφασή του, όρισε τους παρακάτω Αντιδήμαρχους. .

Δημάκης Δημήτριος

  • Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης

 

Ορίζει Αντιδήμαρχο του Δήμου Δωδώνης, με θητεία από  01-05-2025 μέχρι 30-04-2026,  τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Δημάκη Δημήτριο του Λαζάρου, στον οποίο παρέχεται αντιμισθία και μεταβιβάζει σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως αυτές προσδιορίζονται στον οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου:

       α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:

      Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:

  • Του Γραφείου Διοικητικών Θεμάτων, Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας.
  • Του Γραφείου Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας

       β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Λάκκας Σουλίου:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη Δημοτική Κοινότητα
  • Την συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα
  • Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων.

Ζυγούρης Παναγιώτης

Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης

  1. Ορίζει Αντιδήμαρχο του Δήμου Δωδώνης, με θητεία από 01-05-2025 μέχρι 30-04-2026,  τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ζυγούρη Παναγιώτη του Φωτίου, στον οποίο δεν παρέχεται αντιμισθία και μεταβιβάζει σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως αυτές προσδιορίζονται στον οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου:

       α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:

      Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:

  • Του γραφείου Διαχείρισης και συντήρησης οχημάτων και μηχανημάτων

      β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Αγίου Δημητρίου:

  • Την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη Δημοτική Κοινότητα
  • Την συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα
  • Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων.

 

Δάλλα Χρυσούλα

Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης

 

  1. Ορίζει Αντιδήμαρχο του Δήμου Δωδώνης, με θητεία από 01-05-2025 μέχρι 30-04-2026,  την Δημοτική Σύμβουλο κ. Δάλλα Χρυσούλα του Γεωργίου, στην οποία  παρέχεται αντιμισθία και μεταβιβάζει σε αυτήν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως αυτές προσδιορίζονται στον οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου:

       α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:

      Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:

  • Τομέα Κοινωνικής πολιτικής και πολιτικής ισότητας φύλων

  β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Δωδώνης:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη Δημοτική Κοινότητα
  • Την συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα
  • Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων.

Τζώρτζης Χρήστος

Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης

  1. Ορίζει Αντιδήμαρχο του Δήμου Δωδώνης, με θητεία από 01-05-2025 μέχρι 30-04-2026, τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Τζώρτζη Χρήστο του Αναστασίου, στον οποίο  παρέχεται αντιμισθία και μεταβιβάζει σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες, όπως αυτές προσδιορίζονται στον οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου:

       α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:

      Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:

  • Του Γραφείου Ύδρευσης.

       β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Σελλών:

  • Την ευθύνη λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική ενότητα.
  • Την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στη Δημοτική Κοινότητα
  • Την συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων και τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
  • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα
  • Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων.

5.  Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν:

  • Τα έγγραφα, βεβαιώσεις, αποφάσεις, δικαιολογητικά και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες στον καθένα καθ ύλη αρμοδιότητες

6. Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι έχουν δικαίωμα τέλεσης πολιτικών γάμων και εκπροσωπούν τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς τους.

7. Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.

8. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν οι Αντιδήμαρχοι με την παραπάνω αναγραφόμενη σειρά.

Χρήσιμες Συνδέσεις

Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Διαύγεια
Περιφέρεια Ηπείρου
ΚΕΠ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Υπουργείο Εσωτερικών
Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Διαύγεια
Περιφέρεια Ηπείρου
ΚΕΠ
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
MileSTONES
INT HERIT
Αμφικτυονία Αρχαίων Ελληνικών Πόλεων
Δωδώνη το μαντείο των ήχων
Δίκτυο Πόλεων
Βιώσιμη Πόλη
Λεξικό Ιδίωμα
Νάϊος Δρόμος

Copyright © 2018 Δήμος Δωδώνης
Designed by PlanTech