Ο Δήμαρχος Δωδώνης κ. Ντακαλέτσης Χρήστος με την υπ’αριθμόν 191/2019 απόφαση, όρισε τους παρακάτω Αντιδήμαρχους με θητεία από 01/09/2019 μέχρι 31/12/2020 .
Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Λώλο Νικόλαο, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
• Του Γραφείου Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας
• Του Γραφείου Διοικητικών Θεμάτων, Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας
• Του Γραφείου Οικονομικών Θεμάτων
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στην Δημοτική Ενότητα Αγίου Δημητρίου:
Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Χήρα Βασίλειο, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Λάκκας Σουλίου :
Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων
Ο Δήμαρχος ρου Δήμου Δωδώνης ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δημάκη Δημήτριο, και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην και κατά τόπο αρμοδιότητες:
α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
Την εποπτεία τέλεσης πολιτιστικών και εορταστικών εκδηλώσεων
Ο Δήμαρχος του Δήμου Δωδώνης ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Γιαννάκη Γρηγόριο και του μεταβιβάζει τις καθ ύλην αρμοδιότητες:
α. Καθ’ ύλην Αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό καλής λειτουργίας:
β. Κατά τόπον Αρμοδιότητες στην Δημοτική Ενότητα Δωδώνης:
Όλοι οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν:
• Τα έγγραφα, βεβαιώσεις, αποφάσεις, δικαιολογητικά και τις πράξεις που σχετίζονται με τις ανατιθέμενες στον καθένα καθ ύλη αρμοδιότητες.
• Θεώρηση γνησίου υπογραφής, βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας και πιστοποιητικών συντήρησης εργαζομένων στο εξωτερικό.
Όλοι οι Αντιδήμαρχοι έχουν δικαίωμα τέλεσης πολιτικών γάμων και εκπροσωπούν τον Δήμο στα Δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς τους.
Τις αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων που απουσιάζουν ή κωλύονται ασκεί ο Δήμαρχος.
Η ανάκληση αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκούν οι Αντιδήμαρχοι με την παραπάνω αναγραφόμενη σειρά.